1999 yılında üretilen ilk kasasıyla japon roadster otomobil
dünyasının yıldızı haline gelen honda s2000, ilk jenerasyonun da 2.0 litrelik
237 beygir güç üreten motorla gelmişti. 6 ileri oranlı şanzımanla sunulan bu
spor otomobil, o yıllarda büyük ses getirdi. Caddelerde yengece bürünerek
çılgınlar gibi giden bu özel araç, 2004 yılında yerini makyajlı kasasına
bıraktı. Bu güncelleme ile 2.2 litrelik 239 beygir güç üreten motora kavuşan
s2000, 2009 yılına kadar üretildi. Fakat en son olarak 2011 yılında amerika da
5 adet olarak üretimi gerçekleştirildiği ve geçmişten bugüne kadar da 112.642
adet satıldığı resmi kayıtlara geçmiştir.
Üzerinden belirli zaman geçmesine karşın hala popülerliğini sürdü. 17 inç fabrika çıkışlı jantları modifiye severler tarafından her seferinde değiştirilip, özelleştirilmeye çalışılsa da bu aracın orijinal hali her zaman göze hoş geldi.Ayrıca her ne kadar arkadan itişli diye günümüz popüler motor sporu olan drifte yatkınlığıyla düşünülse de, asla öyle araç olmadığı daha iyi araştırıldığında ortaya çıktı. Kısacası honda s2000, jdm kültüründe çok sağlam yeri olan otomobillerinden biri olarak yer etti. Bu köklü geçmiş, modifiye tutkunlarının da hala ilgisini çektiği için, güncel otomobil akımlarından etkilendiği zamanlarda s2000'i ara sıra görebiliyoruz. İşte bunlardan birisi karşınızda duruyor.
Üzerinden belirli zaman geçmesine karşın hala popülerliğini sürdü. 17 inç fabrika çıkışlı jantları modifiye severler tarafından her seferinde değiştirilip, özelleştirilmeye çalışılsa da bu aracın orijinal hali her zaman göze hoş geldi.Ayrıca her ne kadar arkadan itişli diye günümüz popüler motor sporu olan drifte yatkınlığıyla düşünülse de, asla öyle araç olmadığı daha iyi araştırıldığında ortaya çıktı. Kısacası honda s2000, jdm kültüründe çok sağlam yeri olan otomobillerinden biri olarak yer etti. Bu köklü geçmiş, modifiye tutkunlarının da hala ilgisini çektiği için, güncel otomobil akımlarından etkilendiği zamanlarda s2000'i ara sıra görebiliyoruz. İşte bunlardan birisi karşınızda duruyor.
Son yılların popüler araç modifiye akımlarından birisi olan
hellaflush ile şekillenen bu özel otomobil, doğru ellerde çok daha ilgi çekici
hale gelebiliyor. Tabi birazdan inceleyeceğimiz otomobil için profesyonel
ellerden çıktığını ve kusursuz olduğunu söyleyemeyeceğim. Fakat sıradanlıktan
uzaklaşmış, çok daha etkileyici hale kavuştuğunu söyleyebilirim. Ap2 kodlu 2004
sonrası üretim honda s2000 araçlardan birisi olan bu modifiyeli aracın dışında
yeni ön kaput, yeni ön ve arka tampon, karbon fiber ön tampon eki, yan aynalar,
yan etekler, arka difüzör, genişletilmiş çamurluklar ve kocaman bagaj üstü
spoyler ile DTM yarışçılarını kıskandıracak kadar iddialı görünüm kazandırılmış.
Ayrıca arka da bakıldığında wide body kimliği daha baskın şekilde öne çıkıyor.
Bunların yanı sıra dışta work meister s1s jant ve ledli karartılmış arka stop
grubu da diğer farklılıklar arasında yerini almış. Tabi bu değişim rüzgarı
sadece dışta değil, içte de yapılmış. İç mekanda takla kafesi, bride marka
aracın rengine uyum sağlayan kırmızı yarış koltukları, js racing direksiyon
simidi ve aracın jantlarına gönderme yapan şirin vites topuzu da yapılan
yenilikler arasında adını yazdırmış. Ortaya ise güncel modifiye akımını her
zerresinde yansıtan hellaflush honda s2000 çıkmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder